Flashback kampen 2022

Beste leden, ouders, (oud-)leiding en sympathisanten,

Wij hopen dat jullie jullie dit jaar weer goed geamuseerd hebben op de scoutskampen. De kapoenen en welpen trokken er dit jaar weer samen op uit naar Melle en beleefde een hoop avonturen. De jongverkenners verfijnden hun scoutsvaardigheden verder in Couvin terwijl de verkenners een epische roadtrip beleefden. De Jin ontdekten ook verschillende landen op hun kamp in Hongarije en Tsjechië.

De foto’s van deze kampen hebben jullie nog tegoed en zullen binnenkort beschikbaar gemaakt worden. Ondertussen kijken we al uit naar het nieuwe scoutsjaar en trekt de voorbereiding hiervan zich al volledig op gang. Zo begint onze campagne voor ledenwerving al vorm te krijgen, hierover binnenkort meer info. Volgend jaar staat er alweer een frisse leidingsploeg voor jullie klaar. Wij kijken er alvast naar uit!

Stevige linker,

De leidingsploeg