Startdag 25 september

Beste ouders, leden, (oud-)leiding en sympathisanten,

De zomervakantie loopt stilaan tot zijn einde en dit betekend ook dat het scoutsjaar bijna terug kan beginnen! Op zondag 25 september schiet het scoutsjaar weer in gang, een jaar vol fantastische spelen, vuile kleren en een hele hoop nieuwe avonturen om nog jarenlang verder te vertellen.

Dit jaar ook met het nieuwe scouting thema, Das Goesting!

De startdag loopt van 14u15 tot 17u30 op de kleine Jacht in Heverlee. Heb jij nog vriendjes, broertjes, neefjes, achterneefjes,…aarzel dan zeker niet om ook hen eens mee te nemen naar de scouts. De startdag is hier het ideale moment voor!

Mochten jullie al vragen hebben vóór het scoutsjaar begint kunnen jullie ons ook altijd bereiken via groepsploeg@scoutsjongbrabant.be of door de desbetreffende tak te contacteren (scoutsjongbrabant.be/contact).

Wij hebben er alvast énorm veel zin in, tot snel!

Een stevige linker

De leiding