Zondagvergaderingen

Tijdens het jaar spreken we op zondag af tussen 14:15 uur en 17:30 uur om samen te spelen, leren en ontdekken.

De semesterplanningen kunnen jullie per tak vinden onder het tabblad takken.

Startdag

Op 24 september 2023 gaan wij van 14u15 tot 17u30 weerweer van start met het nieuwe scoutsjaar op de Kleine Jacht. Iedereen is welkom, heb jij nog een broertje, neefje, vriendje,…? Neem hen zeker mee naar de startdag, dit is het ideale moment om de groep te leren kennen.

Overgang

Zondag 1 oktober is het overgangsdag op de kluis, dit zal de hele dag duren behalve voor de kapoenen, zij hebben een gewone vergadering op de scoutslokalen. Meer info volgt.

Ouderbezoeken

In de semesterplanningen staan enkele ouderbezoeken vermeld. Hiervoor zal je met tijdsslots kunnen inschrijven. Meer info volgt spoedig via email.

Kiekenfeest

Zaterdag 18 en zondag 19 november is het eindelijk weer tijd voor het langverwachte kiekenfeest! De koude dagen worden opgefleurd met een lekker warm kippetje, tot dan!

Groepsweekend

Vrijdag 1 tot zondag 3 maart is het eindelijk weer tijd voor het groepsweekend. Meer info volgt.

Groepsdag

Op zondag 28 april is het weer tijd voor onze jaarlijkse groepsdag! Ieder jaar is dit weer een groot feest, we hopen jullie dan ook in grote getale te mogen ontvangen. Hou deze datum zeker vrij in jullie agenda en kom zeker met het hele gezin, plezier voor jong en oud wordt verzekerd!

Kampen

TakData
KapoenenDonderdag 25 tot dinsdag 30 juli 2024
WelpenDinsdag 23 tot dinsdag 30 juli 2024