Groepsdag 24 april 2022

Beste ouders, leden, (oud-)leiding en sympathisanten,

Zondag 24 april kunnen we onze groepsdag na 2 jaar eindelijk terug in zijn oude glorie herstellen. De groepsdag is een dag vol scoutsplezier voor leden, ouders, leiding en oud-leiding.  We voorzien een brunch en spetterende activiteiten voor jong en oud, kortweg een namiddag vol uitdagend spelplezier voor het hele gezin. Hieronder vinden jullie hoe deze dag er zal uitzien.

Zondagochtend zijn jullie vanaf 10 uur welkom op onze lokalen voor een overheerlijke brunch. De brunch is een all-in buffet – op alcoholische dranken na – voorzien door onze leiding en oud-leiding. Naast deze heerlijke maaltijd steun je ook nog eens onze algemene scoutswerking, alsook de zomerkampen van alle takken. Alleen maar voordelen dus! De prijzen voor deze brunch zijn vastgesteld op 18 euro voor volwassenen en 9 euro voor kinderen tot 12 jaar. Onderaan deze mail vind je de inschrijvingslink zo kunnen we inschatten hoeveel eten er voorzien moet worden. Bestellen kan tot en met woensdag 20 april. Zorg dus zeker dat je op tijd bent want dit wil je niet missen!

Om 12u45 gaan we dan van start met het grote groepsdag spel, een namiddag vol avontuur en verassingen in Heverlee en omstreken. We hopen dat jullie massaal meespelen en alles uit de kast zullen halen om de overwinning binnen te halen. Jullie kunnen jullie ofwel inschrijven als team met jullie gezin of vrienden ofwel alleen, dan kom je in een door de leiding samengesteld team terecht. Wil je meespelen vul dan zeker het inschrijvingsformulier in via onderstaande link. Via deze link kun je je ook inschrijven voor de brunch: https://scoutsjongbrabant.be/groepsdag-inschrijven/. Later ontvangen jullie nog een mail met meer speluitleg en wat jullie zeker moeten meenemen. Bereid jullie dus alvast mentaal, fysiek en strategisch voor want voor de 3 beste gezinnen zijn er, naast eeuwige jacht-roem, ook enkele mooie prijzen voorzien!

Om 16u30 spreken we terug af op de Kleine Jacht, waar we samenkomen voor een misviering en de prijsuitreiking. Aansluitend is er de receptie van onze VZW Jong Brabant. Hier kan je terecht voor informatie over onze lokalen en het onderhoud, een hapje en een drankje. Het einde is voorzien tegen 17u30.

Wij hopen alvast dat jullie even enthousiast zijn als ons en dat we jullie in grote getallen mogen ontvangen, wij kijken er alvast naar uit!

Een stevige linker,

De leiding