Paasetentje 2022

Beste leden en ouders,

Na twee bizarre scoutsjaren kunnen we dit semester onze jaarlijkse traditie van ons groepsdiner terug opnemen. Het kerstetentje keert terug in de vorm van een gastronomisch paasdiner. Alle takken van scouts Jong-Brabant zijn van harte welkom om gezellig samen te dineren. Vrijdag 1 april, omstreeks 18u30 verwelkomen wij onze leden op De Jacht voor een professioneel 4-gangen menu. Het einde wordt voorzien om 21u30.

Om voedsel verspilling tegen te gaan, vragen we iedereen ook even in te schrijven via onderstaande google.forms link. Gelieve voor woensdag 29/03 te inschrijving af te ronden, zo hebben wij een goed overzicht welke hoeveelheden we moeten inkopen.

Voor deze eersterangs avond vragen wij aan de ouders om voor de kapoenen en welpen 10 euro en voor de JVK’s en VK’s 12 euro te storten op BE96 7340 3552 1005 (rekeningnummer van de jin-tak). Gelieve bij de storting ook nog eens PAASDINER+VOORNAAM+NAAM+TAK te vermelden. De inkomsten van dit feestmaal worden gebruikt om de avontuurlijke buitenlandse plannen van ons jin-kamp te financieren.

Een stevige culinaire linker,

De Jin-tak!