Een nieuw scoutsjaar

Na de geslaagde kampen mogen we alweer dromen van een nog avontuurlijker, scoutesker en leerlijker jaar! En daar beginnen we niet vroeger dan 22 september al mee! Op deze dag zien we al onze scoutsvrienden terug, of worden we verwelkomd in een nieuwe groep. Kortom: iedereen is welkom!

Er zal een verloren-voorwerpentafel zijn om al je verloren kampspullen terug te zoeken en ook een tweedehands-uniformtafel voor zij die nog een uniform zoeken.

Wie kennis wilt maken met de huidige (groeps)leidingsploeg is ook zeer welkom. Een aparte contactstand om je aan te melden en contactgegevens uit te wisselen wordt voorzien. Hier kan je ook terecht met al je vragen.

Belangrijk: de kampfoto’s worden dit jaar voor het eerst in de lokalen zelf voorgesteld (later ook online achter een beveiligde pagina!). Jullie zijn dus welkom om een drankje van de Jin te kopen en alle kampfoto’s te bezichtigen. Voor de leden bakt de Jin uiteraard weer overheerlijke pannekoeken.

Hopelijk tot dan!

Een stevige linker

De leidingsploeg

PS: We zijn sinds kort ook te vinden op Instagram! (https://www.instagram.com/scoutsjongbrabant/)