Schrijf je in voor de groepsdag van 2024

Beste ouders, leden, oud-leden en sympathisanten

Je kan je inschrijven voor de groepsdag via onderstaand formulier! Dit jaar hebben we een heel nieuw concept bedacht. Alle concrete informatie werd via mail verstuurd. Je vindt deze ook nog helemaal onderaan.

Schrijf je in voor de groepsdag!

Totaal over te schrijven: € naar BE30 7340 3552 1611
Beste leden, ouders, (oud-)leiding en sympathisanten

Zondag 28 april is het eindelijk zo ver: de groepsdag! De groepsdag is een dag vol scoutsplezier voor leden, ouders, familie, vrienden, leiding en oud-leiding. Dit jaar in een compleet nieuw jasje! We voorzien een lunch en spetterende activiteiten voor jong en oud. Het belooft een namiddag vol uitdagend spelplezier voor het hele gezin te worden. Hieronder vinden jullie het programma voor deze dag:

Zondagmiddag zijn jullie welkom op de jacht vanaf 12u30 voor een overheerlijke lunch. Deze lunch zal bestaan uit 3 gangen: soep, een belegd broodje en een dessert! Gelieve op voorhand in te schrijven voor deze lunch zodat wij kunnen inschatten hoeveel eten er voorzien moet worden.

Inschrijven kan tot en met 25 april middernacht via het inschrijvingsformulier hierboven. Voor deze lunch vragen we 14 euro per persoon. In deze prijs zitten ook 2 drankbonnetjes inbegrepen! Hiervoor krijg je niet alleen een overheerlijke lunch maar steun je ook de algemene scoutswerking en de zomerkampen van alle takken. De keuken sluit rond 14u30.

Om 14.15 start het groepsdagspel op het veld van de jacht. Inschrijven op voorhand voor het spel is niet nodig en je kan heel de dag vrijblijvend deelnemen. De bar zal gedurende de hele namiddag openblijven zodat ook de minder speelzuchtigen kunnen genieten van de nodige verfrissing. Je hebt zelf niets van materiaal nodig voor het spel. Het is niet per sé nodig om een team te vormen. Het enige wat je moet doen is deelnemen om kans te maken op een mooie hoofdprijs!

Rond 17u wordt het einde van groepsdag voorzien na de prijsuitreiking van het spel! Wij hopen dat jullie even enthousiast zijn als wij en dat we jullie in grote getale mogen ontvangen. Wij kijken er alvast naar uit!

Een stevige linker De leiding