Vriendjesdag

Zoals jullie allen al weten is het tweede semester van start gegaan, zoals elk jaar bevat dit semester weer vele leuke activiteiten van een groepsweekend tot een stadsspel. Dit jaar komt er nog een activiteit bij: de vriendjesdag! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Deze zondag (20 februari) is het vriendjesdag, op deze vergadering kunnen jullie al jullie vriendjes uitnodigen om eens een nammidag mee te komen doen op de scouts. Wanneer ze komen proberen zijn ze automatisch ook verzekerd voor twee vergaderingen. We spreken zoals gewoonlijk af op de jacht om 14u15 en de vergadering eindigt om 17u30.

Als jullie vriendjes nog vragen hebben kunnen jullie ze altijd doorverwijzen naar onze website: www.scoutsjongbrabant.be en ze kunnen ons ook altijd contacteren op het e-mailadras: groepsploeg@scoutsjongbrabant.be

Tot zondag!