Wintersemesterplanning (en fakkels!)

Beste leden en ouders

Wij wensen jullie een gelukkig 2022 toe, gevuld met veel avonturen en mooie momenten.
Het tweede semester start dit jaar op 13 februari.
Om deze periode te overbruggen voorzien we nog 2 wintervergaderingen.

Naar jaarlijkse gewoonte gingen we schaatsen, dit is met een groep helaas nog steeds niet mogelijk door de coronamaatregelen. Niet getreurd, de leiding heeft een even speelse en coronaveilige activiteit voorzien!

Vrijdag 14 januari 19u30-21u30: Lasertag
Vandaag duiken we het bos in voor een heuse lasershooting battle. Wie kan het beste mikken? Wie verschuilt zich het best? Welk team slaagt erin om de vlag te veroveren? Dat komen we te weten op 14 januari, afspraak om 19u30 op de Kleine Jacht.
Voor deze activiteit vragen we om je warm en regendicht aan te kleden en 5 euro in cash-vorm mee te nemen.

Zaterdag 22 januari 19u30-21u30: Fakkeltocht
Vandaag maken we een wandeling in het donkere bos, verlicht met behulp van een fakkel en verwarmd door elkaars aanwezigheid. Niet alleen de leden zijn vandaag welkom maar ook de ouders, broers, zussen, vrienden, familie …
Na deze wandeling voorziet de jin nog een warm vuur, chocomelk en andere lekkernijen ten voordele van hun buitenlands kamp. Afspreken doen we om 19u30 op de Kleine Jacht. Fakkels zijn zelf mee te nemen, of te bestellen voor 4 euro per stuk bij de groep via onderstaand formulier.

Wij hebben er alvast zin in!

Een stevige linker,
De leiding

Er kunnen geen fakkels meer besteld worden.