Inschrijvingen kiekenfeest 2024 geopend!

Beste ouders, leden, oud-leden, sympathisanten

Ook dit jaar wagen we ons aan warme kip, lekkere frietjes en champignonsaus met een legendarische reputatie. Kortom: we zijn trots om de inschrijvingen van de 31 editie van het welgeliefde KIEKENFEEST te openen! Dit gaat dit jaar door van 16 tot 17 november, op De Kleine Jacht (onze gezellige scoutslokalen),  in Heverlee.

Aangezien het weer 3 jaar geleden is dat we op buitenlands kamp zijn gegaan, betekent het dat alle inkomsten van dit jaar rechtstreeks naar ons kamp van komende zomer gaan!

De inschrijvingen van het kiekenfeest sluiten onherroepelijk op 10/11 s’avonds. Aarzel dus niet langer om je in te schrijven!

Haast je dus snel naar onze website: http://kiekenfeest.be om je te verzekeren van een heerlijke maaltijd kip-champi, pensen, of onze vegetarische pastas. We hopen jullie in grote getale te mogen ontvangen om er samen een gezellige boel van te maken.

Tot snel!

Een Stevige Linker