Startdag 2024

Beste leden, ouders

Naast het goede vooruitzicht dat de Paus naar ons land komt binnenkort, hebben ook wij goed nieuws: de start van het nieuwe scoutsjaar! Dit jaar starten we op 22 september, 14u15 stipt.

Zoals gewoonlijk zal er leiding zijn om een groepsleidingsstandje waar jullie terecht kunnen met al jullie vragen. Kom dus zeker eens dag zeggen tegen de nieuwe groepsploeg!

We eindigen rond 17u met een heerlijke pannekoek (leden) of een drankje van de jin (ook voor ouders!). Belangrijk: dit jaar zijn de foto’s te bezichtigen in de lokalen met een gezellige slideshow! Kom dus zeker eens piepen.

Met de aankomende start staan ook de semesterplanningen online op scoutsjongbrabant.be/takken . Lees deze zeker door en hang ze duidelijk in het zicht aan de frigo!

Tot dan

Een stevige linker