Inschrijvingen Kiekenfeest 2023 zijn geopend

Beste ouders, leden, (oud-)leiding en sympathisanten,

De warme nazomer lijkt voorbij. Koude en regenbuien dalen over ons land. Deze periode van het jaar betekent natuurlijk niets anders dan de 30ste editie van het welgeliefde KIEKENFEEST! Dit gaat dit jaar door van 18 tot 19 november, op De Kleine Jacht (onze warme scoutslokalen), in Heverlee.

Zoals elk jaar kan je hier vanaf de middag tot in de avond warme kippen met heerlijke champi-saus en lekkere frietjes (à volonté) verorberen, samen met een fris drankje (vegetarische opties zijn uiteraard ook beschikbaar). Dit alles wordt klaargemaakt door de Verkenners, om hun 3-jaarlijks buitenlands kamp te kunnen financieren.

Dit jaar zullen de inschrijvingen/bestellingen online gebeuren via onze website: www.kiekenfeest.be (of bestel direct via kiekenfeest.be/bestellen )

Aarzel niet om bij vragen of opmerkingen de verkennerleiding te contacteren op: verkenners@scoutsjongbrabant.be

Wij kijken er alvast naar uit, hopelijk tot dan!

Een stevige linker

De verkennerleiding