Wintervergaderingen

Beste leden en ouders,

Vooreerst wensen wij jullie een gelukkig 2023 toe, gevuld met veel avonturen en mooie momenten.
Het tweede scoutssemester start dit jaar op zondag 12 februari, de semesterplanningen van het tweede semester worden begin februari uitgestuurd.

Om deze periode te overbruggen voorzien we nog 2 wintervergaderingen.

Vrijdag 13 januari: Schaatsen
Dit jaar kunnen we voor het eerst na een lange tijd terug gaan schaatsen! Kleed je zeker warm genoeg (muts, sjaal, handschoenen,…) zodat je het niet koud krijgt. We spreken allen af om 19u30 aan de ijsbaan Leuven. Het einde voor de kapoenen en welpen is voorzien tegen 21u en voor de jong verkenners, verkenners en jin om 21u30
Voor deze activiteit vragen we om 6 euro in cash-vorm mee te nemen.

zaterdag 21 januari: Fakkeltocht
Vandaag maken we een wandeling in het donkere bos, maar ons pad zal verlicht worden door een fakkel. Niet alleen de leden zijn vandaag welkom maar ook de ouders, broers, zussen, vrienden, familie … Na deze wandeling voorziet de jin nog een warm vuur, chocomelk en andere lekkernijen ten voordele van hun buitenlands kamp. Afspreken doen we om 19u30 op de Kleine Jacht het einde is voorzien tegen 21u. Fakkels zijn zelf mee te nemen, te maken of te bestellen voor 4 euro per stuk bij de groep via onze website, via deze link.

Wij hebben er alvast zin in!

Een stevige linker,

De leiding