Inschrijvingen Kiekenfeest geopend!

Beste ouders, leden, (oud)leiding en sympathisanten

Naast regenbuien en koude temperaturen komt de herfst ook met goed nieuws. In november gaat namelijk de 29ste editie van het welgeliefde kiekenfeest door! Dit gaat dit jaar door van 19 tot 20 november, uiteraard op De Kleine Jacht in Heverlee.

Zoals elk jaar kan je hier vanaf de middag tot in de avond warme kippen met heerlijke champi-saus en lekkere frietjes verorberen, samen met een fris drankje (vegetarische opties zijn uiteraard ook beschikbaar). Dit alles wordt klaargemaakt door de Verkenner-tak, om hun 3-jaarlijks buitenlands kamp te kunnen financieren.

Dit jaar zullen de inschrijvingen/ bestellingen online gebeuren via: http://kiekenfeest.be/bestellen , moet voor 13 november.
Een bevestiging van deze bestelling zal ook via e-mail verstuurd worden.

Aarzel niet om bij vragen of opmerkingen de verkennerleiding te contacteren op: verkenners@scoutsjongbrabant.be

KIPPENMet frietjes / brood
Kip Natuur€15
Kip Appelmoes€16
Kip Champignon€17
Kip Provencale€17
PENSENMet appelmoes + frietjes / brood
Wit + Wit€13
Wit + Zwart€13
Zwart + Zwart€13
PASTAVegetarisch
Tagliatelle Provencale€15
Tagliatelle Champignon€15

Wij hopen jullie daar zo talrijk mogelijk te mogen ontvangen!

Een Stevige Linker
De Verkenners van Scouts Jong Brabant