Kiekenfeest 2021

Beste ouders, leden en sympathisanten

Jullie zijn allemaal uitgenodigd om te komen genieten van onze heerlijke kippen, pensen of pasta op ons jaarlijkse Kiekenfeest.

Dit festijn vindt plaats op zaterdag 20 november en zondag 21 november: op zaterdag zijn er 2 eetmomenten, zowel in de middag als in de avond, en op zondagmiddag zijn jullie ook allen welkom. Ook dit jaar serveren we onze gerechten met onze reeds internationaal bekroonde sauzen, en dat op de Kleine Jacht!

Kom dus zeker gezellig een kippetje eten samen met familie of vrienden, en dit ter voordele van het buitenlands kamp van de verkenners volgende zomer!

Inschrijven kan via www.kiekenfeest.be.

Mochten er ouders interesse hebben om het kiekenfeest dit jaar te sponsoren mogen jullie steeds de verkennerleiding contacteren via volgend e-mailadres verkenners@scoutsjongbrabant.be, of door te antwoorden op deze mail.

Voor de leden wordt er zondag 21 november een vergadering voorzien vanaf 15u.

Tot dan!

Een stevige linker