Groepsdag Brunch!

We hebben jullie even geleden op de hoogte gebracht van de digitale groepsdag die door gaat op 17 mei. (schrijf je zeker nog in als je dit nog niet gedaan hebt!) Maar een groepsdag is pas een échte groepsdag eens er lekker eten op tafel staat. Laurens De Volder, oud-leider en meesterlijke chef-kok, toverde afgelopen jaren een overheerlijke brunch voor jong en oud op de tafels van de jacht. Maar aangezien jullie dit jaar niet naar de brunch kunnen komen, brengen wij graag de brunch naar jullie!

Dit jaar zal Laurens heel wat lekkers voorzien in de vorm van een ontbijt-/brunchpakket. Er zijn verschillende opties, voor ieder wat wils, puur genieten gegarandeerd! De pakketten worden dan geleverd op zondag 17 mei in de voormiddag met alle nodige voorzorgsmaatregelen. Je kan een pakket bestellen op onze site via: https://scoutsjongbrabant.be/brunch-groepsdag/. Bestellen kan tot vrijdag ochtend 15 mei dus zorg dat je zeker op tijd bent want dit wil je niet missen!

Naast de heerlijke maaltijd die aan uw deur geleverd wordt, steun je ook nog eens onze algemene scoutswerking, alsook de zomerkampen van alle takken. Alleen maar voordelen dus!