VZW

De vzw Comité Jong Brabant biedt onze scoutsgroep de nodige juridische en financiële ondersteuning. Meer bepaald staat ze in voor het beheer van de lokalen en het materiaal van de Kleine Jacht.

De giften aan de vzw zijn een belangrijk deel van de werkingsmiddelen. Ze zorgen ervoor dat het materiaal en de lokalen worden onderhouden.

Uw gift is onontbeerlijk voor de facilitaire ondersteuning van de groep. Aarzel daarom niet en doe een gift aan vzw Comité Jong Brabant op de volgende manier:

Overschrijving van minimum 40€ op rekening BE55 4096 5041 4144 van Scouts en Gidsen Vlaanderen, Wilrijkstraat 45, 2140 Antwerpen,met vermelding van het projectnummer “BVG 5-063 JONG BRABANT” + uw e-mailadres.U ontvangt een attest voor uw belastingaangifte.

Schrijf je op de nieuwsbrief van VZW Scouts Jong Brabant

Kies alle manieren waarop u wilt horen van Scouts Jong-Brabant:

U kunt zich op elk moment afmelden door te klikken op de link in de voettekst van onze e-mails. Voor informatie over ons privacybeleid, bezoek scoutsjongbrabant.be/GDPR.

We gebruiken Mailchimp als marketingplatform. Door op onderstaande knop te klikken, abonneer je je op onze nieuwsbrief en stem je ermee in dat je gegevens worden overgedragen aan Mailchimp voor verwerking. Lees hier meer over de privépraktijken van Mailchimp.